2013. április 2., kedd

Bemutatkozás- perinatális szaktanácsadó



Ki vagyok én, a perinatális szaktanácsadó?


A perinatális szó jelentése „születés körüli”, ezt legtágabban a családtervezéstől a kisgyermekkorig felölelő időszakként értelmezhetjük. Perinatális szaktanácsadói oklevelemet az ELTE PPK-n szereztem, a két éves szakirányú továbbképzés elvégzése után. A témakört holisztikusan szemlélve, körbejártuk egészségügyi, pszichológiai, szociológiai, etikai és még sok más szemszögből is, hogy rálátást nyerjünk a folyamat egészére.
Amikor rákérdeznek, hogy miben tudok én, a perinatális szaktanácsadó segíteni az eddigi is elérhető szakemberek mellett, azt szoktam felelni, hogy nekem lehet feltenni azokat a kérdéseket e témakörből, amiket másnak nem tud/lehet/mer elmondani.

Bejegyzéseimben egy-egy ilyen felmerült kérdést szeretnék bemutatni, és elindítani a közös eszmecserét az Olvasókkal.




Szeretettel: Vraskóné Réfy Hanna
gyógytornász, perinatális szaktanácsadó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése